Dobrý den,
u motoru 6V stojí „základní“ GO 23 000Kč. Vámi požadovaná oprava nad rámec GO se navýší takto:
Spojka (lamela + vypínací ložisko – originál SACHS) 1 496Kč.
Repass katalyzátoru při GO motoru 5 000Kč. Jinak 5 500Kč
Odtah stojí 10Kč/km.
Z Prahy i do Prahy jezdíme často, není tedy problém. :-)
Otázky a odpovědi
Datum: 19.12.2015
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Kompletní GO
Datum: 29.09.2015
Vložil: Pavel
Titulek: CGPA 12V 51 kW r.v. 2013 náchylnost k Vámi výše popisovaným závadám
Dobrý den. Mám CGPA.
Se zájmem sleduji všechny neduhy motorů http.
Jaký je Váš názor na tyto téměř doběhové motory u kterých by měly být mouchy po těch letech vychytány?
Například že nahrazujete sedla ventilů za jiná z kvalitnějších materiálů.
Počítám, že už i škodovka přišla na to co tam dát aby to vydrželo.
Se zájmem sleduji všechny neduhy motorů http.
Jaký je Váš názor na tyto téměř doběhové motory u kterých by měly být mouchy po těch letech vychytány?
Například že nahrazujete sedla ventilů za jiná z kvalitnějších materiálů.
Počítám, že už i škodovka přišla na to co tam dát aby to vydrželo.
Datum: 03.10.2015
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: CGPA 12V 51 kW r.v. 2013 náchylnost k Vámi výše popisovaným závadám
Dobrý den,
obecně se dá říct, že všechny motory 1,2HTP - 12V netrpí na podpálení ventilů. Ale steně jako 6V mají často vydřená ventilová vodítka. O tom, že škodovka používá kvalitnější ventilová sedla nemám žádné relevantní informace ale osobně mám pochyby. V motoru CGPA je již sice rozvodový řetěz novější generace, ale i ten nezvládá torzní kmity. U nové konstrukce motorů EA 112 se již od rozvodového řetězu ustoupilo a vrátil se spolehlivější rozvod - řemenem.
obecně se dá říct, že všechny motory 1,2HTP - 12V netrpí na podpálení ventilů. Ale steně jako 6V mají často vydřená ventilová vodítka. O tom, že škodovka používá kvalitnější ventilová sedla nemám žádné relevantní informace ale osobně mám pochyby. V motoru CGPA je již sice rozvodový řetěz novější generace, ale i ten nezvládá torzní kmity. U nové konstrukce motorů EA 112 se již od rozvodového řetězu ustoupilo a vrátil se spolehlivější rozvod - řemenem.
Datum: 25.09.2015
Vložil: Jirka
Titulek: Žere olej
Dobrý den.
Motor 1.2 HTP 12V AZQ mi začal žrát ojej ca. 1L/1000km.Tlaky jsou v pořádku. Kolik by stála výměja pístních kroužků? A je to u tohodle motoru složité? Jirka
Motor 1.2 HTP 12V AZQ mi začal žrát ojej ca. 1L/1000km.Tlaky jsou v pořádku. Kolik by stála výměja pístních kroužků? A je to u tohodle motoru složité? Jirka
Datum: 26.09.2015
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Žere olej
Dobrý den,
Je nutné motor demontovat z vozu, komplet ho rozmontovat, dekarbonizovat, vyměnit vadné díly včetně nových pístních kroužků. Doporučuji výměnu a úpravu rozvodového řetězu a kontrolu hlavy motoru. U hlavy motoru budou s největší pravděpodobností již vyběhaná vodítka výfukových ventilů. Někdy dojde při demnotáži k zalomení šroubu, nebo stržení závitu - s tím si ale umíme poradit.
Cena do cca. 20 000Kč
Je nutné motor demontovat z vozu, komplet ho rozmontovat, dekarbonizovat, vyměnit vadné díly včetně nových pístních kroužků. Doporučuji výměnu a úpravu rozvodového řetězu a kontrolu hlavy motoru. U hlavy motoru budou s největší pravděpodobností již vyběhaná vodítka výfukových ventilů. Někdy dojde při demnotáži k zalomení šroubu, nebo stržení závitu - s tím si ale umíme poradit.
Cena do cca. 20 000Kč
Datum: 07.05.2015
Vložil: Lukáš
Titulek: Výměna motoru
Dobrý den,
není výhodnější vyměnit celý motor za jiný, když výrobce uvádí, že se nesmí rozmontovat?
Děkuji za odpověď.
není výhodnější vyměnit celý motor za jiný, když výrobce uvádí, že se nesmí rozmontovat?
Děkuji za odpověď.
Datum: 07.05.2015
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Výměna motoru
Dobrý den,
výměna motoru za jiný, výhodnější není. Ve skutečnosti si namontujete motor, který je stejně starý, s neurčitým náběhem km a se stejnými „neduhy“ z výroby. Na takový motor se již nelze spolehnout - ve většině případů se brzy porouchá jako předchozí. Cena ojetého motoru z vrakoviště a jeho montáž do vozu je +/- shodná s celkovou cenou GO motoru. Životnost a spolehlivost motoru z vrakoviště a motoru po námi provedené GO, je nesrovnatelná.
výměna motoru za jiný, výhodnější není. Ve skutečnosti si namontujete motor, který je stejně starý, s neurčitým náběhem km a se stejnými „neduhy“ z výroby. Na takový motor se již nelze spolehnout - ve většině případů se brzy porouchá jako předchozí. Cena ojetého motoru z vrakoviště a jeho montáž do vozu je +/- shodná s celkovou cenou GO motoru. Životnost a spolehlivost motoru z vrakoviště a motoru po námi provedené GO, je nesrovnatelná.
Datum: 14.03.2015
Vložil: Radek
Titulek: Životnost motoru
Dobrý den,
jak poznám, že je nutná GO motoru a jakou má motor po Vaší úpravě životnost?
jak poznám, že je nutná GO motoru a jakou má motor po Vaší úpravě životnost?
Datum: 14.03.2015
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Životnost motoru
Dobrý den,
Nutnost GO určuje několik faktorů. Změření kompresních tlaků jednotlivých válců (kompresní tlak nového válce je 15 a více barů, mez opotřebení je 11bar. Odchylka mezi jednotlivými válci je max. 3bary), dále je to pak zvýšená spotřeba oleje a nepravidelný chod motoru.
Konstrukční závady motoru nelze stoprocentně odstranit. Umíme je ale výrazně omezit. Předpokládám bezproblémový náběh cca. 150 tisíc km.
Hezký den.
Nutnost GO určuje několik faktorů. Změření kompresních tlaků jednotlivých válců (kompresní tlak nového válce je 15 a více barů, mez opotřebení je 11bar. Odchylka mezi jednotlivými válci je max. 3bary), dále je to pak zvýšená spotřeba oleje a nepravidelný chod motoru.
Konstrukční závady motoru nelze stoprocentně odstranit. Umíme je ale výrazně omezit. Předpokládám bezproblémový náběh cca. 150 tisíc km.
Hezký den.
Datum: 14.03.2015
Vložil: Tom
Titulek: Délka opavy
Dobrý den,
Jak dlouho bude oprava trvat, pokud přivezu celé auto a jak dlouho pokud přivezu pouze motor?
Jak dlouho bude oprava trvat, pokud přivezu celé auto a jak dlouho pokud přivezu pouze motor?
Datum: 14.03.2015
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Délka opavy
Dobrý den,
průměrná doba opravy je při předání celého vozu tři dny. Při předání pouze motoru je průměrná doba opravy dva dny.
Hezký den.
průměrná doba opravy je při předání celého vozu tři dny. Při předání pouze motoru je průměrná doba opravy dva dny.
Hezký den.
Datum: 12.03.2015
Vložil: František
Titulek: GO motoru
Dobrý den,
musím přivézt na GO motoru celé auto, nebo stačí pouze motor?
Děkuji za odpověď.
musím přivézt na GO motoru celé auto, nebo stačí pouze motor?
Děkuji za odpověď.
Datum: 12.03.2015
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: GO motoru
Dobrý den,
ano, do opravy můžete přivézt pouze motor.
Hezký den.
ano, do opravy můžete přivézt pouze motor.
Hezký den.
Záznamy: 1036 - 1048 ze 1048