Dobrý den,
výrazná spotřeba - to bude problém někde jinde.
Těch řešení je mnoho.
Někdo prostě koupí origo kat.
Někdo jezdí bez katu a STK řeší jinak.
Někdo jezdí bez katu s odstíněním zadní lamdasondy.
Někdo kupuje neorigo kat.
Někdo jezdí bez katu a neorigo kat pouze na STK.
Někdo jezdí s neorigo katem pod autem.
Těch řešení je opravdu mnoho.
Dvořák
Otázky a odpovědi
Datum: 29.02.2024
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Katalyzator
Datum: 29.02.2024
Vložil: Jan Kucera
Titulek: Re: Re: Katalyzator
Mnohokrat dekuji za odpoved! Jeste by me zajimalo jestli nefunkcni kat ma vliv jen na emise, nebo ovlivnuje i neco dalsiho. Diky
Datum: 05.02.2024
Vložil: Pavel
Titulek: Fabia kombi 1,2 47KW r.v. 2003
Dobrý den,
již asi rok se mi projevuje nahodile závada motoru - svítící kontrolka. Celkem 4 x. Vůz jede normálně, spotřeba 5,5 po vymazání přes diagnostiku automechanikem prošel i STK a emise (byl jsem s vozem osobně). Má najeto cca 135000. Jaké mohou být příčiny? Hrozí něco vážného? Kdyby to alespoň dělalo stále, takhle to je docela oříšek pro specialistu.
již asi rok se mi projevuje nahodile závada motoru - svítící kontrolka. Celkem 4 x. Vůz jede normálně, spotřeba 5,5 po vymazání přes diagnostiku automechanikem prošel i STK a emise (byl jsem s vozem osobně). Má najeto cca 135000. Jaké mohou být příčiny? Hrozí něco vážného? Kdyby to alespoň dělalo stále, takhle to je docela oříšek pro specialistu.
Datum: 08.02.2024
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Fabia kombi 1,2 47KW r.v. 2003
Dobrý den,
neuvádíte o jako závadu jde. Mechanik co to maže by vám řek víc.
Dvořák
neuvádíte o jako závadu jde. Mechanik co to maže by vám řek víc.
Dvořák
Datum: 01.12.2023
Vložil: Viliam
Titulek: Fabia 1, 1.2 HTP 47 kw AZQ 2004
Dobrý večer,
od roku 2020 som tankoval benzín E10. Teraz chcem prejsť na prémiové
palivo EVO 100 Plus (Slovnaft). Môže to mať negatívny dopad na motor
alebo je lepšie palivá striedať?
Ďakujem za odpoveď.
S pozdravom
Viliam
od roku 2020 som tankoval benzín E10. Teraz chcem prejsť na prémiové
palivo EVO 100 Plus (Slovnaft). Môže to mať negatívny dopad na motor
alebo je lepšie palivá striedať?
Ďakujem za odpoveď.
S pozdravom
Viliam
Datum: 05.12.2023
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Fabia 1, 1.2 HTP 47 kw AZQ 2004
Dobrý den,
osobně si myslím, že 1.2 HTP nevadí benzín E5, E10 - 95, 100 oct.
Dvořák
osobně si myslím, že 1.2 HTP nevadí benzín E5, E10 - 95, 100 oct.
Dvořák
Datum: 22.12.2023
Vložil: Peter
Titulek: Re: Re: Fabia 1, 1.2 HTP 47 kw AZQ 2004
Dobrý deň nevedeli by ste mi pomôcť potrebujem nájsť utahovacie momenty motora 1.2htp CGPA 51kw pre seat ibiza 2011 a neviem nikde nájsť.Potrebujem momenty pre ojnice a spodok motora pre klukovku.Dakujem za odpoved
Datum: 23.12.2023
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Re: Re: Fabia 1, 1.2 HTP 47 kw AZQ 2004
Dobrý den,
bohužel tyto informace neposkytuji.
Dvořák
bohužel tyto informace neposkytuji.
Dvořák
Datum: 03.01.2025
Vložil: Milan
Titulek: Re: Re: Re: Re: Fabia 1, 1.2 HTP 47 kw AZQ 2004
https://youtu.be/37J04SXBHY4
Datum: 14.11.2023
Vložil: Felix
Titulek: 10w60
případně jaký olej pokud možno přesně by jste mi doporučil. Mechoš sice nebude rád, ale holt tam bude lejt co chci já...
Datum: 16.11.2023
Vložil: Felix
Titulek: Re: Re: 10w60
Nový motor ma najeto cca 2tis km. Na štítku je napsano pouze 10w60 s vykřičníkem. Dle mechanika se dava 10w60 do zavodnich nebo hodne vykonych aut. Samozřejmě nemuzu odporovat. On ze 5w40 by bylo optimalni. Omlouvám se za otázky, jen nikoho zasvedcenejsiho jsem na netu nenašel.
Datum: 14.11.2023
Vložil: Felix
Titulek: 10w60
Dobrý den. Koupil jsem fabia 2 1.2htp chfa 44kw 130tis km. Vozidlo jsem koupil od pána, který si prý nechal dělat go motoru výměným způsobem cca před 2tis km, takže motor nový. V motorovém prostoru je štítek s vykříčníkem pouze 10w60! Můj mechanik tvrdí, že je to nesmysl. Samozřejmě dle referencí věřím vám, ale jak nerad bych měnil mechanika. Jak mu vysvětlit a i mě proč do nového motoru 10w60. Prý jem moc hustý a bude za studena špatně mazat. Děkuji moc za odpověd
Datum: 15.11.2023
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: 10w60
Po GO, pokud byl motor pečlivě dekarbonizován, můžete přejít na jiný olej s tím, že nehrozí uvolnění úřad karbonu a přidření kluzných částí. Do 1.2 HTP se z výroby dávaly oleje 10W, pak i 5W. Motor opravdu NEMÁ potíže s mazáním studeného motoru. Má přesně opačný problém. A to málo oleje v motoru, bez chladiče oleje = jeho rychlá degradace.
Dvořák
Dvořák
Záznamy: 106 - 120 ze 1051