Otázky a odpovědi

Datum: 02.08.2024

Vložil: Zdeněk

Titulek: Re: Olej

Dobrý den,

v zásadě by to neměl být problém. Olej každopádně měnit 1x za rok, nebo každých max 10 tisíc km.

Dvořák

Datum: 24.07.2024

Vložil: Josef

Titulek: Cena GO

Dobrý den,
na kolik u Vás vyjde přibližně GO motoru BBM 44 kW?
Chápu, že záleží na stavu motoru, ale jde mi o to od něčeho se odpíchnout.

Děkuji

Datum: 25.07.2024

Vložil: Zdeněk

Titulek: Re: Cena GO

Dobrý den,

GO motoru provádím výměnným způsobem. Cena tedy není přibližná, ale přesná.
28000Kč + náplň oleje 1400Kč.

Dvořák

Datum: 10.07.2024

Vložil: Petr

Titulek: Motor

Dobrý den před 2,5 rokem jste mi měnil motor výměnnou najeto mám na tom 20000. Motor do kopce nechce vůbec jed je problém vyjet jakýkoliv kopec. Svíčky, cívky vyměněny a problém je pořád. Nevíte čím by to mohlo být. Je to fabia rok 2004 1,2 HTP 40 kW. Děkuji za odpověď

Datum: 10.07.2024

Vložil: Zdeněk

Titulek: Re: Motor

Dobrý den,

mohl se vám rozpadnout katalyzátor a ucpat výfuk. Může být špatný vstřik paliva, může být vadné palivové čerpadlo.

Dvořák

Datum: 11.07.2024

Vložil: Petr

Titulek: Re: Re: Motor

Ještě se zeptám když dojedu a vystoupim cítím benzín jen chvilku potom už ne mohlo by to stim souviset? Nikde nic neteče. Děkuji

Datum: 12.07.2024

Vložil: Zdeněk

Titulek: Re: Re: Re: Motor

Dobrý den,

ano, může to spolu souviset. Zaměřte se na palivový systém a průchodnost sacích a spalinových cest.

Dvořák

Datum: 20.07.2024

Vložil: Jiri

Titulek: Re:fybia 1,2 htp

Po mírném zahřátí motoru přestane dodávat palivové čerpadlo benzín.Nejede.Po s hlad utíká opět na chvíli v provozu.Taktez nenastartuji pokud je auto rozehrát od slunko.Mohl by někdo prosím poradit.Dekuji

Datum: 23.07.2024

Vložil: Zdeněk

Titulek: Re: Re:fybia 1,2 htp

Dobrý den,

změřte tlak paliva. Pokud bude nízký, bude vadné palivové čerpadlo. Vadný palivový filtr nebývá.

Dvořák

Datum: 09.07.2024

Vložil: Andrea

Titulek: EPC kontrolka

Dobrý den,

mám Fabii II 1,2 HTP 51 kW CGPA, nájezd 190 tisíc, rok výroby 2011. Při odjezdu z benzinky na dálnici se rozsvítila EPC kontrolka a motor spadl do nouzového režimu. V servise vyměněny rozvody, ventily na prvním válci, svíčky, čidlo otáček, nový olej a filtr, odzkoušené cívky i čidlo vačky. Problém se opakovaně objevil při volnoběhu (při kontrolních projetích cca 20 km v pořádku), tak byla provedena dekarbonizace motoru nějakou chemií.
Cca měsíc byl klid a nyní opět rozsvícená kontrolka a na diagnostice chyby příliš bohatá směs a vynechání prvního válce (P0172 a P0301). Tlaky na válcích v rozmezí 14,1 - 14,2 baru.
Dokázal byste prosím poradit, kterým směrem se ubírat dál?
Děkuji

Datum: 10.07.2024

Vložil: Zdeněk

Titulek: Re: EPC kontrolka

Dobrý den,

Palivový systém, nebo elektroinstalace.

Dvořák

Datum: 04.07.2024

Vložil: LN

Titulek: 1.2htp 51kw

Dobry den, koupil jsem Fabii 1.2 51kw BZG 220t najeto.

Velmi rychle se zacala projevovat komplikace - pri jizde nad 4000 otacek spadne vzdy po pul minute auto do nouzaku, ukaze se piktogram smyku a blika kontrolka motoru. Motor bere cca 0.5l oleje na 1000km a rano kour.

Diagnostika ukazala chyby P0171 (selhani cerpadla vstrikovacu paliva) a P0303 (vynechani v tretim valci motoru).

Vsechny valce se promerili, maji kazdy 14 baru. Vymenil se vstrik na tretim valci. Postupne se otestovalo - civky, svicky, modul i PCV ventil. Vse ok. Vymenil se palivovy filtr.

Zavada se ale stale projevuje - nad 4000 otacek hned nouzak.

Dokazete urcit co by to mohlo byt? Dekuji

Datum: 06.07.2024

Vložil: Zdeněk

Titulek: Re: 1.2htp 51kw

Dobrý den,

spotřeba oleje není v pořádku.

K popisované závadě:
špatná tvorba směsi. Příčinou bývají vadné vstřiky, nebo palivové čerpadlo.

Dvořák

Datum: 27.06.2024

Vložil: Zlatner

Titulek: Vysoké CO pri zvýšených otáčkach.

Dobrý deň prajem,Vlastním Fabiu 1.2 Htp 47kw,kód BME.
Prosím o radu už neviem na koho sa obrátiť auto bolo už vo dvoch servisoch kvôli zvýšenému CO2 pri zvýšených otáčkach.Na aute bolo menené komplet výfukové potrubie,je tam orig Katalyzátor nový,Nove lambda sondy značkyNkg2x cez diagnostiku pracujú správne,tesnenia zvodov,kompresné tlaky 11.5,12.0,12,5,nove sviečky,cievky,trysky boli merané na dávkovanie každá mala rovnakú hladinu,škrťiaca klapka bola menená,Map snímač vzduchu,čidlo teploty chladiacej kvapaliny.Jednoducho auta stále dáva bohatú zmes vidno to na zapaľovacích sviečkach.Ešte sa chystáme vymeniť regulátor tlaku paliva.Auto na voľnobehu má emisné hodnoty ukážkové,tak isto aj uhľovodík HC v norme.Olej zožerie na výmenu 10 000km 1,5litra.Dokonca bol privarený aj prídavný katalyzátor normy Euro 4 na skúšku hodnoty stále vysoké 1,0 až 1.5 co.
Ďakujem.

Datum: 28.06.2024

Vložil: Zdeněk

Titulek: Re: Vysoké CO pri zvýšených otáčkach.

Dobrý den,

Minimální kompresní tlak ve válci je 11 barů. Vy už takřka dosahujete této hodnoty. Je možné, že problém bude v samotném motoru.

S pozdravem,

Zdeněk Dvořák
Záznamy: 61 - 75 ze 1048
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

Přidat nový příspěvek