Otázky a odpovědi
Datum: 26.06.2023
Vložil: Luděk
Titulek: Nejvhodnejsi motorovy olej
Zdravim, zajimal by me Vas nazor na nejvhodnejsi motorovy olej pro motory htp. Zda respektovat doporuceni vyrobce nebo mate jako fachmani lepsi zkusenost s oleji jine viskozity? Diky za info.
Datum: 01.07.2023
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Nejvhodnejsi motorovy olej
Dobrý den,
pokud použijete do motoru kvalitnější olej, dojde k uvolnění karbonových úsad a přidřete kluzné části motoru. Používejte olej, který se používal doposud a zkraťte výměnný interval na max 7000km. Po Go, pokud je motor pečlivě dekarbonizovavý, můžete přejít na kvalitnější olej.
Dvořák
pokud použijete do motoru kvalitnější olej, dojde k uvolnění karbonových úsad a přidřete kluzné části motoru. Používejte olej, který se používal doposud a zkraťte výměnný interval na max 7000km. Po Go, pokud je motor pečlivě dekarbonizovavý, můžete přejít na kvalitnější olej.
Dvořák
Datum: 25.06.2023
Vložil: Milan Rybáček
Titulek: Občasné zaklepání motoru při startu 44KW
Zdravím, zase otravuji ale vás pane Dvořáku považuji za nejkopetentnějšího. Jednou za pět startů se zaklepe motor a to velmi. Vypnu motor a další start je v pořádku. Je možné podezřívat palivové čerpadlo? Děkuji
Datum: 26.06.2023
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Občasné zaklepání motoru při startu 44KW
Dobrý den,
takhle se projevuje špatná tvorba směsi. Palivový systém, nebo vzduch. Zda konkrétně palivové čerpadlo se dá zjistit kontrolou tlaku paliva při startu a běhu motoru.
Dvořák
takhle se projevuje špatná tvorba směsi. Palivový systém, nebo vzduch. Zda konkrétně palivové čerpadlo se dá zjistit kontrolou tlaku paliva při startu a běhu motoru.
Dvořák
Datum: 27.06.2023
Vložil: Milan Rybáček
Titulek: Re: Re: Občasné zaklepání motoru při startu 44KW
Děkuji, prověřím :)
Datum: 21.06.2023
Vložil: Simona
Titulek: Fabia 1,2 HTP RV 2003
Dobrý den, prosím o radu. Po nastartování auto chcípe. Jakmile se sníží otáčky, na volnoběh také. Byli jsme v servisu, vyměnili snad vše, co by to mohlo dělat a stav je pořád stejný. Stálo nás to nejen dost nervů, ale hlavně peněz. Můžete mi poradit, co by to mohlo být? Relé pod volantem, pojistky? V servisu poradili výměnu motoru, ale na to opravdu peníze nemám. Děkuji za odpověď.
Datum: 22.06.2023
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Fabia 1,2 HTP RV 2003
Dobrý den,
pokud má motor v pořádku kompresní tlaky, nemá skočené rozvody, nemá zvýšenou spotřebu oleje jeho výměna nic nevyřeší - závada bude stále stejná - není ve vlastním motoru. Může být neprůchozí katalyzátor, nebo cokoli jiného. Tohle je spíš na autoelektrikáře. Mechanická práce je změřit kompresní tlaky, nastavení rozvodů.
Dvořák
pokud má motor v pořádku kompresní tlaky, nemá skočené rozvody, nemá zvýšenou spotřebu oleje jeho výměna nic nevyřeší - závada bude stále stejná - není ve vlastním motoru. Může být neprůchozí katalyzátor, nebo cokoli jiného. Tohle je spíš na autoelektrikáře. Mechanická práce je změřit kompresní tlaky, nastavení rozvodů.
Dvořák
Datum: 20.06.2023
Vložil: Karel
Titulek: Fabia 1,2 BMD 40 kW,
Vaše odpověď z 16.6.23.
Tlaky špatné, 3, 5, 11. Přestalo ale úplně klepat při nízkých otáčkách.
Posunutí o 1 zub, je to možné?
Děkuji za odpověď.
Tlaky špatné, 3, 5, 11. Přestalo ale úplně klepat při nízkých otáčkách.
Posunutí o 1 zub, je to možné?
Děkuji za odpověď.
Datum: 22.06.2023
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Fabia 1,2 BMD 40 kW,
Dobrý den,
posunutí rozvodů o jeden zub je možné. Zkontrolujte pomocí aretačních přípravků, popřípadě znovu nastavte a přeměřte tlaky válců. Pokud budou tlaky válců stále nízké, je již nutná GO. Pokud budou v normě, stačí výměna rozvodů.
Dvořák
posunutí rozvodů o jeden zub je možné. Zkontrolujte pomocí aretačních přípravků, popřípadě znovu nastavte a přeměřte tlaky válců. Pokud budou tlaky válců stále nízké, je již nutná GO. Pokud budou v normě, stačí výměna rozvodů.
Dvořák
Datum: 14.06.2023
Vložil: Viliam Matuševský
Titulek: Natavenie rozvodov
Dobrý deň,
chcem sa opýtať ako sa prevádza kontrola nastavenia rozvodov.
Ďakujem.
chcem sa opýtať ako sa prevádza kontrola nastavenia rozvodov.
Ďakujem.
Datum: 16.06.2023
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Natavenie rozvodov
Dobrý den,
na kontrolu nebo nastavení rozvodů se používají aretační přípravky. Informativně lze použít i diagnostiku.
Dvořák
na kontrolu nebo nastavení rozvodů se používají aretační přípravky. Informativně lze použít i diagnostiku.
Dvořák
Datum: 13.06.2023
Vložil: Karel
Titulek: Fabia 1,2 BMD 40 kW,
Motor při volnoběhu 900 ot. hodně vibruje. Při jízdě po sešlápnutí spojky se na pravé straně objeví klepání. Může to souviset s vibracemi motoru? Klepe při nízkých otáčkách. Zkusil jsem použít 2 balení TEC-2000, jedno v čistém stavu. Zatím žádný účinek. Děkuji!
Datum: 16.06.2023
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Fabia 1,2 BMD 40 kW,
Dobrý den,
začněte tím, že změříte kompresní tlaky válců. Pokud budou v pořádku, může být vysypané ložisko na klice/ojnici. TEC - 2000 neznám. Do paliva se ale úspěšně používá VIF SUPER BENZIN ADITIV
Dvořák
začněte tím, že změříte kompresní tlaky válců. Pokud budou v pořádku, může být vysypané ložisko na klice/ojnici. TEC - 2000 neznám. Do paliva se ale úspěšně používá VIF SUPER BENZIN ADITIV
Dvořák
Datum: 28.04.2023
Vložil: Jirka
Titulek: Výměna rozvodů
Dobrý den mám vw polo 1.2 47kw 2004 najeto 160000 motor v dobré kondici . Chtěl bych se zeptat na výměnu rozvodů jestli je to nutné když řetěz nechrasti děkuji za odpověď
Datum: 01.05.2023
Vložil: Zdeněk
Titulek: Re: Výměna rozvodů
Dobrý den,
Doporučuji výměnu rozvodů každých 100 000km. U motoru CGP každých 80 000km
Dvořák
Doporučuji výměnu rozvodů každých 100 000km. U motoru CGP každých 80 000km
Dvořák
Záznamy: 61 - 75 ze 959